Pages

Khamis, 20 November 2014

Lagu nasyid Ikramul Kareem-UNIC

Khas buat para pembaca blog sekalian,sungguh tadi apabila saya mendengarnya terasa sungguh syadu apabila kita pandai menghayati setiap bait-bait baris lagu ini..seriusly,saya memang minat koleksi lagu dari kumpulan UNIC..

Terhenti seketika apabila lagu ini di mainkan..Semoga anda semua terhibur jadi jangan lupa pakat2 cari dan dengar no0..hehe




LIRIK LAGU IKRAMUL KAREEM


Qahhar
Razzaqul Fattahul A'lim

Khabir
Shahid
Hamidr Raqibul Muqit

Ilahi lastulil firdausi ahla
Wa la aqwa 'ala naril jahimi
Fahabli taubatan waghfir dzunubi
Fainnaka ghafirul dzanbil adzhim

Rahman
Rahim
A'liyul A'zimul Karim

Ghaffar
Qahhar
Razzaqul Fattahul A'lim

Kau selalu ada di hatiku
Ku kan selalu menyebut namaMu Allah Allah

Allah, aku tak layak tuk ke syurgaMu
Namun tak upaya menghadapi nerakaMu
Terima taubatku ampunkan dosaku
Kerna sesungguhnya
Engkaulah Maha Pengampun dosa-dosa besar

Dan sujudku rebahkan untuk mengharapkan
Keampunan keredhaan kasih sayang dan rahmat
DariMu Ya Allah

Ilahi lastulil firdausi ahla
Wa la aqwa 'ala naril jahimi
Fahabli taubatan waghfir dzunubi
Fainnaka ghafirul zanbil adzhim

Allah, aku tak layak tuk ke syurgaMu
Namun tak upaya menghadapi nerakaMu
Terima taubatku ampunkan dosaku
Kerna sesungguhnya
Engkaulah Maha Pengampun dosa-dosa besar

Kau pengampun dosa-dosa besar



Harapan saya semoga sahabat semua dapat menikmati dan dengar lagu nasyid ini..
Kita adalah manusia yang serba kekurangan,tiada seorang pun yang sempurna..
Jadi kita hendaklah selalu dekatkan diri dengan ALLAH..
Cintakan Allah adalah sesuatu yang sangat istimewa..


SEKIAN DARI SAYA..

2 ulasan: