Pages

Selasa, 18 November 2014

Semester 5

Assalamualaikum


Hai,hai,haiii... selamat petang sume,masih di beri kesempatan lagi utk menceritakan tentang permulaan baru untuk melangkah ke semester 5..fuhhhh,nervous tauuu,haa nak tau knpa saya nervous??sebab saya takut result exam saya mcm mna la yang saya dapat..berdebar-debar tauuuu,hanya Allah yang tahu...


Keputusan nak keluar pada 24 November nie..sahabat2 pembaca sekalian mohon berdoa supaya Allah sentiasa mempermudahkan segala urusan saya..apabila orang kata,"ana kau jangan takutlah jika kau yakin yang kau dah buat yang terbaik"..trma kasih sahabat..tapi tu la kannn..tak tau la nak kata mcm mna lagi,mmg saya dah abs baik dah buat dlm final exam dan jugak dlm assigmnt2 yang diberikan oleh pensyrah..nak xnak kne redha dan tawakal..insyaallah sume2 baik2 berlaka..


Sahabat-sahabat sekalian,brjuanglah anda dalam pelajaran pasti anda akan berjaya..kne ambik berkat dari parent dan jugak pensyarah..



okey sampai sini sahaja lah nak kongsi2..nnti sya smbungkn kmbli cerita ini..




GOOD LUCKKKKKKKKK
CAIYOKKKKKKKK!!!!
FIGHTINGGGG ANA...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan