Pages

Khamis, 30 Oktober 2014

kisah gelabah bila nak final exam

Assalamualaikum..

Selamat petang kawan2,sahabat2..


Hari nie nak share skit ngn korang ea tentang gelabah nak final exam..hahaha,sebenarnya aku nie ada darah gemuruh skit sbb time exam kan aq rse brdebar2 dan time exam jugak la apa yang aku hafal tu sume hilang..aiyoooo mudah lupa aq nie..tapi xpe sume tu dah xdak kot sekrang..hehe,aku pon duk kot2 la..tpi mmg xpstilahhh..

Lepas tu,aq xnak ulang bnda yg sama berulang lagi so aq ambik kptsn untuk menjadi yg lbh baikk jadi sblum nk exam baca la doa supaya trang hati aku,supya ingtan aku kuat dan akhirnya bleh buat..

Final exam aku blum strt lagi,mnggu dpn bru mula,owg lain kn,dh abs...aku blum lagi tapi kmi pnya department mmg mcm tu sume nak last3..poyoooo

besyukur je la..nak buat cm ne kan


nie gambar n kata azimat yg aku selalu ingt..aq suka tau perkataan nie sbb buatkn aku lbh semngat


okey la sume..smpai kita berjumpa lagi ye..

jaga dri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan